tirsdag 2. juni 2009

Hva jeg gjorde i prosjekt og fordypning

Hva har jeg gjort i prosjekt og fordypning?

Først begynte vi med en oppgave om bussterminalen og tog terminalen. Vi skulle jobbe i gruppe og analysere begge deler og finne ut hva som er bra og hva som kunne vært bedre. Jeg lagte to filmer om buss og tog terminalen, jeg brukte programmet Photo story til det. Jeg lærte å bruke programmet på skolen. Jeg syns det er veldig nytte og kan tenke meg å bruke det flere ganger på skolen. Til for eksempel til framføringer eller noe sånt. Med det jobber vi veldig bra i gruppa og fikk også en fin karakter.

Alt det vi gjorde i prosjekt og fordypning kan man se på bloggen min.

>> http://charlotte-interior.blogspot.com/ <<

Anita valgte å ha blogg istedenfor mappe innlevering. Det er mye bedre enn å ha en mappe.

Vi måtte skrive vær eneste dag logg for å fortelle på bloggen våres hva vi gjorde.

Etter oppgaven med buss og tog terminalen begynte vi med tegne oppgaven.

Vi skulle velge et rom som vi skulle innrede.

Jeg valgte rommet til venninna mi i tyskland. Jeg begynte med en inspirasjonskart til rommet.

Så begynte jeg å velge de forsjellige møbler til rommet og hva slags stil rommet skulle ha.

Så valgte vi målene til oppgaven. Her finner du målene.

Etter vi var ferdig med å tegne ferdig og å skrive ferdig, begynte vi med perspektivtegning av rommet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar